Ik ben door reclamebureau ARS gevraagd om als redacteur voor het halfjaarlijks magazine 'Update' van Audi te redigeren en te schrijven. De verspreiding van
'Update' is bij ongeveer 23 dealers geweest door heel
Nederland. Audi 'Update' informeert de Audi rijder over nieuwe
modellen, geeft handige dealerinformatie en bespreekt bijvoorbeeld de
nieuwste 'gadgets' die Audi regelmatig uitgeeft.
Voor
Skoda heb ik de tekst gemaakt voor de najaarsactie. Deze actie werd met
name bij de dealer gecommuniceerd. Het is een duidelijk voorbeeld om
met een sprekende header en visual de lezer de
hele advertentie te doen opnemen.
Het
Plantarium is een educatieve ervaring. De opdracht betrof 'een goede
reden vinden om de consument aan te sporen het product te kopen.'
Uiteindelijk is de naam van het concept geworden 'geef een wonder
cadeau'. Gezien je door de gel heen het zaadje compleet ziet spruiten
en tot plant ziet groeien. Ik heb voor dit product een persbericht en
een creatieve gebruiksaanwijzing geschreven waarin het concept
doorklinkt.
|